نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3435
-
الف
+

خاطره بازیگر سریال «ستایش» از سفر به کربلا

«فریبا نادری» به تازگی در یک مصاحبه از تجربه سفر به کربلا در ایام اربعین و حال و هوای این روزهایش گفت.

به گزارش آی فیلم2، «فریبا نادری» بازیگر نقش «پری سیما» که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 شاهد بازی وی در سریال «ستایش» بودند، به تازگی در یک مصاحبه از تجربه سفر به کربلا در ایام اربعین و حال و هوای این روزهایش سخن گفت.

وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: من چهار سال پیش به کربلا مشرف شدم، اما باور کنید که همچنان قلبم آنجاست، پیاده روی اربعین برای من اتفاقی بود که هیچگاه تاثیرش از دل و جانم پاک نمی‌شود.

بانو نادری در پیوند با همین موضوع ادامه داد: بدون شک هر فردی که قصد عزیمت به کربلا و پیاده روی اربعین را دارد به نیت و حاجتی قصد سفر می‌کند، اما این را نباید فراموش کنیم که جان انسان‌ها از جمله بزرگترین چیز‌هایی است که به حفظ آن سفارش بسیار شده و به واسطه شیوع موج سوم کرونا این کار در این روز‌ها چندان درست نیست.

بازیگر سریال «ستایش» درباره حضور خود در پیاده روی اربعین به افکارنیوز گفت: به عنوان شخصی که یکبار به پیاده روی اربعین رفته ام این روز‌ها بسیار دلتنگ آن حال و هوا و آن مسیر پر عشق و عزیز هستم و از هرکسی بیشتر قدر این سفر را می‌دانم.  

«فریبا نادری» در همین رابطه ادامه داد: مطمئن باشید اگر بیماری کرونا ریشه کن شود به طور قطع سال آینده هم به این سفر خواهم رفت، زیرا حال و هوای بی نظیر این سفر مقدس را درک کرده و ارزشش را با تمام وجودم می‌دانم. حس و حال معنوی موجود در پیاده روی اربعین بی نهایت جذاب است.

وی افزود: از نظر من تمامی ما باید سوگواری و ارادت خودمان را در خانه‌ها و خلوتمان انجام دهیم. به دلمان رجوع کرده و با «امام حسین (ع)» راز و نیاز کنیم. من دلم برای «حرم امام رضا (ع)» و حرم «سیدالشهدا (ع)» پر می‌کشد، اما چاره‌ای نیست پس اگر می‌خواهیم همگی سال آینده به کربلا مشرف شویم بهتر است که این روز‌ها نکات صحی را بهتر و بیشتر رعایت کنیم.  

«فریبا نادری» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون در 23 حمل(فروردین) سال ۱۳۶۳ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

بانو نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 خورشیدی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است. 

بیشتر بخوانید :

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

م ح

نظر شما
ارسال نظر